نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی | جنگ دشمنان خونی در انگلیس

  • کد خبر: ۲۱۷۶۲۹
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی | جنگ دشمنان خونی در انگلیس
تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول از ساعت ۱۹ فردا (یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲) در بازی رفت دور یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل هم قرار می‌گیرند.

منچستریونایتد برای زنده نگه داشتن امیدهایش به کسب جام در این فصل چالش دشواری را برابر کلوپ و شاگردان آماده‌اش در پیش دارد. منچستری‌ها در این فصل اوضاع خوبی نداشته و روی کاغذ شانس چندانی برابر لیورپولی‌ها نباید برایشان قائل شد، اما تنهاخ امیدوار است تا با کمک جو اولدترافورد و حمایت پرشور هواداران بتواند از پس کلوپ برآمده و شاگردانش را به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس برساند. این دو تیم پیش از این در ۲۴۰ بازی مقابل هم صف آرایی کرده اند که سهم شیاطین سرخ ۹۰ برد و سهم لیورپول ۸۱ پیروزی بوده است. ۶۹ مسابقه دو تیم هم با نتیجه مساوی تمام شده است.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی مقابل منچستریونایتد در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ما می‌توانیم ۹ هزار تماشاگر در این بازی داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم آماده این بازی شویم. باز هم شرایطی داریم که پنجشنبه بازی کرده‌ایم و باید آن را مدیریت کنیم. یونایتد یک هفته کامل فرصت داشته تا آماده شود. اریک تن هاخ می‌داند که چگونه بازی کند، بنابراین او برخی از چالش‌ها را ترتیب می‌دهد، اما به هر حال ما باید آن را تحمل کنیم. تا جایی که ممکن است، از این بازی‌ها لذت می‌برم.

همچنین اریک تن هاگ درباره آمادگی بازیکنانش برای این مسابقه گفت: برخی بازی‌ها مهم‌تر از بقیه هستند، مانند منچستریونایتد - لیورپول، به خصوص زمانی که در یک چهارم نهایی جام حذفی باشد. این یک بازی خاص است و ما مشتاقانه منتظر آن هستیم. من هرگز به این موضوع فکر نمی‌کنم که کدام تیم شانس بیشتری برای برد دارد. بازی از صفر شروع می‌شود. ما آماده‌ایم و به حریفمان فکر نمی‌کنم. من به آنها مانند هر حریف دیگری احترام می‌گذارم. ما می‌دانیم که نقاط قوت و ضعف آنها کجاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->